Dubbel prijs voor Fishmasters op VersEvent

6 juni 2012

Op het VersEvent op de Floriade, zijn tijdens heeft Jan Gerard de Graaf van Fishmasters de derde plaats behaald bij de verkiezing Versmarketeer van het Jaar. Winnaar werd Harm-Jan van Dijk van Landmarkt, dat de lokale producent aan de lokale consument verbindt.

Jan Gerard de Graaf ging er tevens vandoor met de Business to Business Award. Dubbelprijs dus. “Jan Gerard de Graaf van Fishmaster heeft met zijn twee labels LoVet en PureFish zijn nek uitgestoken in de viswereld. Hiermee maakt hij ambachtelijke en eerlijke vis weer betaalbaar en beschikbaar. Prachtig voorbeeld van een zeer geslaagde Business-to-business case”, aldus de toelichting van jurylid Arie van Doesburg.

Van de ruim 160 aanmeldingen, die eerder dit jaar waren binnengekomen, waren de 10 genomineerden Versmarketeers aanwezig op het event. Peter Beukers van Le Perron, ambachtelijk en biologische bakker op markten en voor supermarkten legde beslag op de tweede plaats.

Gamechanger

Het publiek kon na een pitch van alle tien genomineerden een stem uitbrengen op de GameChanger van het jaar. Welke Versmarketeer weet het spel en de regels zo te veranderen, dat zijn positie en resultaat positieve wending nemen. De ruim 250 bezoekers van het VersEvent kozen voor Wim Meulenkamp van Buitengewone Varkens. De varkens lopen altijd buiten in bos en akker. (Foto: v.l.n.r. Jan Gerard de Graaf, Fishmasters, Extra juryvermelding Versmarketeer BtoB, Harm-Jan van Dijk, Landmarkt, Versmarketeer 2012, Wim Meulenkamp, Buitengewone Varkens, Publieksprijs Versmarketeer Gamechanger)

Altijd op de hoogte blijven?