Er is een nieuw on-demand bezorgplatform, Boodschapjes.com. Consumenten komen via dit online platform in contact met lokale winkeliers zoals buurtsupers, bakkerijen, AGF, slagerijen en vishandelaren.
Op Boodschapjes.com kunnen consumenten boodschappen bestellen, die de winkelier on demand uitlevert. Winkeliers hebben hierbij zelf de regie in handen en kunnen naar wens bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen instellen. Boodschapjes.com ontvangt een vast bedrag per bestelling aan commissiegelden.
Bij de lancering zijn meer dan 50 lokale winkeliers aangesloten. Een deel daarvan staat al online. De komende dagen worden er geleidelijk meer winkeliers en producten toegelaten op het platform. "Wanneer je een assortiment hebt dat groter en diverser wordt dan bijvoorbeeld Albert Heijn, Jumbo en Picnic tezamen dan is het altijd even spannend en vergt dat wat voorbereiding", vertelt founder en CEO Lucy Eind.
"We doen de uitrol geleidelijk zodat we snel in kunnen spelen op eventuele technische bottlenecks en winkeliers kunnen ondersteunen waar nodig. Het werken met een platform is voor een groot deel van de aangesloten winkeliers ook nog nieuw."